Wednesday 3 July 2013

Info dr blogger 'Gatal-gatal badan selepas pemakaian Premium Beautiful?'

Info dr google - http://farahdilla.com
Keistimewaan Premium Beautiful ialah ia mempunyai Far-Infrared Rays (F.I.R.) yang akan membuang toksin dari badan kita. Jadi kebiasaanya, toksin tu akan keluar melalui air kencing, pembuangan air besar, peluh atau bertukar menjadi hablur, seperti bedak dan melekat pada Premium Beautiful anda terutamanya Long Bra.
Farah sendiri mengalami masalah gatal-gatal kat perut ni.Jadi perkara yang perlu buat ialah mandi.Paling baik ialah menggunakan scrub mandian untuk scrub badan terutamanya pada bahagian perut tu.
Set PB uolls dah tentu perlu dibasuh apabila kegatalan terjadi dan sebaik-baiknya set PB anda dicuci dengan Premium Beautiful Natural Wash.Ini kerana Premium Beautiful Natural Wash mengandungi chemical yang boleh mengeluarkan toksin melekat pada Premium Beautiful.Hanya rendamkan lebih kurang 15-30 minit bertujuan memastikan semua yang melekat pada PB uolls  tertanggal.
Teruskan pemakaian PB anda walaupun dilanda kegatalan tu sebab ini adalah antarahealing crisis yang akan dialami untuk sementara waktu. Kalau keadaan masih teruk, uolls mungkin perlu ke klinik  dan dapatkan krim untuk hilangkan kegatalan tersebut tapi jangan risau…keadaan akan ok lepas tu.
Sila jangan panik andai air rendaman PB uolls berwarna hitam keruh.Itu adalah dsebabkab oleh toksin yang melekat pada PB anda.Namun cuba bayangkan andai uolls tidak memakai PB…betapa banyaknya toksin dalam badan uolls yang tidak dikeluarkan dan kesannya pada kesihatan uolls.


No comments:

Post a Comment