Thursday 23 May 2013

Premium Beautiful

Setiap wanita di Malaysia ingin kan bentuk badan yang menarik tanpa perlu mengambil ubat kurus. Tidak lupa juga kepada wanita yg bergelar seorang ibu,mak dan mama selepas mengalami proses bersalin. Testimonial dr saya selepas melahirkan anak yang kedua secara pembedahan. Berat badan saya semasa mengandung berat badan mencecah naik dalam 60kg - 70kg.
Selepas melahirkan anak saya nekad untuk berpantang dengan memakai satu set Premium Beautiful  mendapatkan bentuk badan seperti dahulu. Saya memakai nye dengan konsisten selama 8 jam sehari ia juga mudah untuk menyusukan badan. Saya agak terkejut dengan perubahan selepas menggunakan korset semasa waktu berpantang. Berat badan menurun dan peha mengecil. Saya boleh memakai baju bersize S dan seluar jeans yang sama size sblum saya mengandung. Wajah saya juga mengalami perubhan yang sama.Perut saya juga tidak mengalami strecth mark yang teruk.

Adakan wanita diluar sana tidak ingin memiliki badan yang menarik?? Hanya memakai korset Premium Beautiful boleh memiliki bentuk badan yang cantik. Jangan lepaskan peluang untuk membeli korset Premium Beautiful dengan harga yang berpatutan. Hubungi saya di talian 0126453269 ;)



No comments:

Post a Comment