Tuesday 18 June 2013

Healing After Ceaserian

How to ensure your body mends quickly and completely after a C-section..
Just wear Premium Beautiful.. You will amaze...!

__________________________

Q-
Saya br hbs berpantang,hr ni 14hari sy bersalin operate. boleh kah saya memakai korset premium beautiful tu. Boleh baik cepat kah luka kesan pembedahan? - Puan Rahimah

A-
+Anda perlulah mendapatkan nasihat doktor anda sebelum memakai sebarang bengkung.
+Akan tetapi, Premium Beautiful mempunyai ciri-ciri tertentu- sistem cangkuk yang kemas yang memang boleh dipakai selepas pembedahan. Pastikan ciri-ciri ini adalah sesuai untuk anda.
+Hakikatnya, Premium Beautiful mempunyai ciri-ciri khas boleh dipakai walaupun sebelum luka sembuh atau atas nasihat doktor anda =(selepas 2 minggu atau lebih).
+Buat ujian ringkas dahulu dengan selimutkan Bengkung PB ini diatas perut anda dahulu, perlahan-lahan kancingkan satu persatu perlahan-lahan. Rasakan dulu keselesaannya. 'Be alert' juga pada apa-apa kengiluan berlaku. Jika tahan sakit pakai, jika tidak tahan sebarang kesakitan sila tanggal, tunggu sakit hilang- pakai semula berulang kali sehingga anda selesa sepenuhnya.
+Terbukti, FIR didalam Premium Beautiful membantu mempercepatkan penyembuhkan sebarang luka pembedahan.
+Mengikut testimoni pengguna kami, ada yang telah memakai seawal 2 minggu. Terbukti perut selesa, hilang rasa takut. Rahim cepat susut, Strecth mark ketara bezanya, yang paling best luka mereka lagi cepat sembuh dan kering. Ada juga menyuarakan berita gembira ngilu-ngilu didalam rahim hilang! hanya selepas mengamalkan selepas beberapa hari sahaja pakai.

Keputusan ditangan anda. 

No comments:

Post a Comment