Thursday 3 October 2013

Hari Bio Velocity Sleepmate


Hari Bio Velocity telah berlangsung di Wisma MCA pd Ahad 29 Sept 2013 pd pukul 1ptg. Info yg banyak dikongsikan oleh pengguna tilam Bio Velocity pd hari berikut.

Testimonial
Pn. Jailani (KANSER OVARI - Ovarian Carcinorma Stage 2b)

Sebelum Pn Jailani Dikesan Mengidap Kanser Ovari..Beliau Sering Mengalami Masalah Kesihatan...Sakit Belakang....Batu Dalam Hempedu...

Pada Feb 2012 Beliau Menjalani Pembedahan Mengeluarkan CYST Sebesar 18-21Cm & terus Buang Ovari..Setelah Selesai Pembedahan, Bermula Lah Episod Kimoterapi Pada Marc 2013..Selepas Kimo..Banyak Side Effect..Rambut banyak Gugur, Susah Berdiri Dan berjalan, Lemah Tubuh Badan, Murung

Dalam Tempoh March 2012 - March 2013 Proses penyembuhan sangat Perlahan, Walaupun Bersenam , Mana Nak Jaga Suami Lagi..

Alhamdulillah..Setelah Guna Bio Velocity Selama 2 Minggu, Banyak tindakbalas Pemulihan Berlaku, Sudah Boleh Berjalan dengan Sedikit bantuan...Selepas 1 Bulan Guna...Sudah Boleh Jalan Spenuhnya dan turun tangga Dengan begitu Baik..

Doktor Mengesahkan Kanser Maker nya Semakin Menurun..
Pada 29.9.2013 Semalam..beliau Sudah Boleh Berlari ...



estimoni Haji Harun
(Sakit Jantung & Sendi Lutut Arthritis)

Mengidap Masalah SAKIT JANTUNG Selama 10 Tahun & SAKIT LUTUT Yang Serius.Kerap Kali Keluar Masuk WAd..Sudah Cuba Mcm2 Ubat N Supplemen..Tetap Tiada Hasil..Anak Beliau Seorang DOKTOR ( Dr. Hasbi ) mencuba untuk membantu Ayahnya .Pelbagai Ubat Dicuba Dan Sudah Banyak WANG dihabiskan menampung Kos RAWATAN.......Lama Kelamaan Semakin Teruk sehinggakan Tidak Boleh Berjalan Langsung..Bergantung Sepenuhnya Pada Kerusi Roda Elektronik..Setelah DOKTOR ( Anak Beliau ) Menemui BIO Velocity Sleep Mate..terus Percayai Kehebatan Bio velocity Dan hadiahkan Kepada Ayahnya..Terus Ayahnya Buat Selimut Tidur..HANYA dalam Masa 3 Hari..Setelah DOktor Hasbi Pulang ke KL..Beliau Terima Panggilan dari Ayahnya..Pagi2 Lagi..Ayahnya Memberitahu..sudah Boleh Berjalan Sejauh 20 Meter..Ayahnya Marah..kenapa Tak Bawa Bio Velocity Awal2 Lagi..heheh..Kan Bagus.Ya Allah..hebatnya Kuasamu..bio velocity Perantaranya..Penyembuhan Dengan Izin Mu Jua..Aminnn..Share Lah Pada Yang Memerlukan.


Untuk dapatkan maklumat sila hubungi saya 0126453269

No comments:

Post a Comment