Thursday, 10 October 2013

Testimoni Marine Essence

Testimoni 1
★mula2 rasa macam mahal je sabun hijau ni, bila dah

cuba, memang terbaaaiiiikkkkk.. bau sangat
wangi.. pastu, bila dah cuci, biarkan lama sikit,
baru bilas dengan air.. rasa sejuk dan dingin...
sangat... segar + wangi... pastu yg pelik nya rasa
dingin dan segar tu kekal lama... kebanyakan
pencuci, kita keluar bilik air pun wangi dn selesa
dah hilang.. tapi sabun ni memang lain lah...ketiak, semua pelipat bersih, hilang hitam2 daki gone! suker3 magic nyeee.. suka sangat... tiap2 bulan nak beli sabun ni lagi... standby stock... tak rugi beli banyak2... ~ Pn Awa Kuala Lumpur ★



Testimoni 2
* anak saya alahan pada 'Pampes..klu lewat cuci 'poop' dia..mesti kesan merah dan melecet.'..kesian tengok..Selepas guna sabun marine essence Alhamdulillah..tiada lagi..dan klu lewat tukar pun dan tiada masalah..* Pn. Fiza
Testimoni 3



* saya suka mencabut dan mencukur bulu ketiak..ketiak saya jd hitam dan gatal-gatal..Selepas guna sabun KETIAK nie..ketiak saya dah tak gatal-gatal..wangi jer..hihihi...* Pn. Nora.

Info 

Mencukur bulu atau rambut ketiak adalah penyebab utama ketiak anda menjadi hitam. Kulit di ketiak sangat tipis dan sensitif. Setiap kali anda mencukur atau mencabut bulu ketiak, luka di kulit ketiak membuatnyat berwarna gelap setelah sembuh. Mencukur bulu ketiak juga dapat menyebabkan folikel rambut membesar, sehingga ketiak anda menjadi kasar seperti kulit ayam. Jika anda mencabutnya, ia akan menarik akar rambut, meninggalkan bekas pecah dan bengkak.

Testimoni 4


* Is rasa sungguh segar..badan pun wangi..maklum la..klu lepas bersalin nie..comot sikit...rasa x bermaya...tapi lepas guna sabun akk nie..TERBAIK la...* pn. Iris..


Info

Kehamilan -
Setelah bersalin, kulit di ketiak dan beberapa bahagian tubuh lain seperti leher, perut, dan pinggang menjadi gelap. Hal ini normal kerana hormon di tubuh anda semasa hamil memungkinkan pelepasan terlalu banyak melanin (pigmen coklat yang menentukan warna kulit) sehingga kulit di beberapa bahagian tubuh itu mengalami hiperpigmentasi atau menjadi hitam. Hiperpigmentasi ini tidak mudah dihindari, namun ia akan menghilang dalam beberapa bulan setelah bersalin.



Harga Pasaran :

1 Ketul = RM35 

1 Kotak ( 3 ketul ) = RM105 

Free Postage 


Hubungi Ctzahrah 0126453269